Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkommen till min nya blogg ! Jag är en tjej på 12 år som verkligen älskar hästar och har kunnat rida sedan 5-6 års ålder.Hästar är mitt liv och då kommer denna blogg bara handla om mitt liv med hästar och ridning.Jag satsar på hoppning och terräng inom ridningen.Mest hoppning.Det är verlkigen det bästa jag vet.Jag kan ej sluta le när jag är inne på hoppbanan.Mina 3 favorithästar heter Campanja,Ronja och Castello.Campanja är ett vackert arabsto på 14 år.Hon är min egen häst.Vi har ej tävlat något ennu jag har bara ridit henne i 4 månader.Men efter sommaren blir det nog några dressyr och hopptävlingar.Ronja är också min egna men är utlämnad på foder just nu.Hon är en svart korsningsponny som gör allt för sin ryttare.Castello är en lugn och fin valack med färgen svettfux.Han är en ponny som jag har haft på ett ridläger på gånger . Han är jättesnäll och mysig.Jag ska nog avsluta här och hoppas på att ni fortsätter att läsa min blogg.




Jag bjuder en bild på Ronja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0