Dagens ridpass

Heej idag red jag Campanja för första gången på typ 12 dagar.Jag har nyss varit på ridläger satt det är därför.Hon var skitfin idag och supderduktig.Hon kämpade verkligen för min skull ♥ Körde dressyr på volten i typ 45 minuter.Skrittade fram först i skogen typ 6-8 minuter.Sedan på volten skrittade jag i 8 minuter till och gjorde lite halter och övade på hennes form.Hon var jättemjuk hela tiden och lyssnade på mig.Jag började trava och red lätt.Hon var lugn och lyssnade precis lika bra som i skritten.När jag satte mig ner vart hon lite piggare och körde upp huvudet i vädret men sen slappnade hon av igen.I galoppen var hon också jätteduktig, i båda varven.När jag hade galopperat gick jag över till paddocken för att hoppa lite.Hon vart jättetaggad och hoppade duktigt.Hoppade typ bara 35 cm eftersom jag hade dressyrsadel och hon har stått i 3 dagar på sträck sötnosen♥ I morgon blir det nog dressyr och markarbete . Eller bara dressyr jag får se men hoppas på lite markarbete med.Mamma fotade lite men pallar ej ladda över bilderna idag.



Fick bli denhär bilden på ronja för det går ett att ladda upp bilder just nu :/

// Stockholmsryttaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0